Moderator: MaxFloRec

16 wrz 2009, 14:31
Member
  • Dołączył(a): 25 maja 2009, 15:28
  • Posty: 20
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

W empiku były zapowiadane teledyski do utworów z ORS. Miały się już zacząć (tak twierdzi GrubSon :P). Jakk sprawa wygląda? Zaczęło się już cos? Jak tak to do którego utworu?

Miej zaufanie do mnie to i ja w Ciebie nie zwątpie !
17 wrz 2009, 11:23
MaxFloRec
  • Dołączył(a): 10 lut 2007, 18:33
  • Posty: 477
  • Lokalizacja: Mikołów
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

zgadza się. w weekend powstały zdjęcia do utworu "Na szczycie".

Obrazek
Zajrzyj do sklepu MaxFlo ---> KLIKNIJ
17 wrz 2009, 11:30
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 03 sie 2009, 14:02
  • Posty: 404
  • Lokalizacja: Eudezet i okolice.
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Zajebiście :D

"Wiesz ziom rapuję, bo nie potrafię gwizdać..."
17 wrz 2009, 16:08
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 03 kwi 2007, 19:27
  • Posty: 689
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

szczurSon napisał(a):Zajebiście :D


kawałek zajeb%sty - wiec czekam...

Obrazek
17 wrz 2009, 20:16
Iwo
Member
  • Dołączył(a): 11 sie 2008, 09:47
  • Posty: 597
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Przedmarańcza robi? :mrgreen:

serdeczne pozdrowienia dla moderacji

raptor napisał(a):Paktofonika jest moze jedynym zespołem ktorego raczej nikt nie hejtował i każdy szanował..
17 wrz 2009, 20:22
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 13 sie 2008, 11:54
  • Posty: 969
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Iwo napisał(a):Przedmarańcza robi? :mrgreen:

O właśnie. Bo jak tak to już propsuję :mrgreen:

Obrazek Obrazek

"Wielu podobnych mi, powinno się złożyć na pomnik dla muzyki, która podarowała nam tyle lat szcześcia..."
17 wrz 2009, 23:06
Member
  • Dołączył(a): 25 maja 2009, 15:28
  • Posty: 20
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Rahu a na kiedy planujecie zakończyć (czytaj puscic w obieg) ten teledysk? I ponoc do Ruffneck ma być potrzeba dużo ludzi ;D A gdzie bedzie krecony? W Rybniku,Kato,Mikolowie? Czy moze gdzie indziej? A i co pierwsze: ONE czy Ruffneck?

Miej zaufanie do mnie to i ja w Ciebie nie zwątpie !
20 wrz 2009, 12:21
Member
  • Dołączył(a): 27 lip 2009, 22:57
  • Posty: 37
  • Lokalizacja: Żory
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

moge robić za tłum :P

20 wrz 2009, 12:28
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 11 sty 2009, 16:23
  • Posty: 432
  • Lokalizacja: Chrzanów
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

siem.trt napisał(a):moge robić za tłum :P

Sam? :mrgreen:

20 wrz 2009, 13:24
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 16 cze 2008, 13:22
  • Posty: 169
  • Lokalizacja: Silesia
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Berzerker napisał(a):
siem.trt napisał(a):moge robić za tłum :P

Sam? :mrgreen:
Ambitny chłopak jesteś hehe.

Życie nasze składa się z krótkich momentów
Cudownych chwil czy przykrych incydentów

-http://nasza-klasa.pl/profile/3214051
-http://www.lastfm.pl/user/scullynka
-http://www.facebook.com/profile.php?id=100001593393194
Następna strona

Powrót do GrubSon


Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron