21 sty 2008, 10:49
Member
  • Dołączył(a): 04 sty 2008, 18:59
  • Posty: 153
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Macie link do nowego teledysku MeriDialu bielskiego składu na którym gościnnie pojawia się Bu.
http://pl.youtube.com/watch?v=mxO5Qr7RtB4

21 sty 2008, 13:09
Member
  • Dołączył(a): 01 sie 2007, 13:57
  • Posty: 208
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

klip mnie sie nie podoba... taki zwyczajny ale nuta fajna ;D

a ma ktoś mp3 tego kawałka ;]?

"...I wiem, że Wspomnienie nigdy nie zginie..." [*]
21 sty 2008, 16:42
Member
  • Dołączył(a): 04 sty 2008, 18:59
  • Posty: 153
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

No wejdz sobie na raplapto.com i tam jest link do płyty.

Ostatnio edytowano 21 lip 2012, 23:53 przez pawelszalik, łącznie edytowano 1 raz
21 sty 2008, 19:48
Member
  • Dołączył(a): 01 sie 2007, 13:57
  • Posty: 208
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

dzięki ; )

tylko dlatego ci sie podoba bo z twojego miasta? obreee ;]

"...I wiem, że Wspomnienie nigdy nie zginie..." [*]
21 sty 2008, 20:44
Member
  • Dołączył(a): 04 sty 2008, 18:59
  • Posty: 153
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Nie nie ogólnie jest fajny.

22 sty 2008, 19:28
bnt
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 10 maja 2007, 11:12
  • Posty: 143
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

chujnia, niestety

"They come around but they never come close to"
29 sty 2008, 18:25
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 31 mar 2007, 01:33
  • Posty: 144
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

No klip nie jest jakiś zajebisty ale mi się podoba bo mam duży sentyment do tych chłopaków... a co do kawałka to jeden z lepszych na ich płycie :)

pozdro

04 wrz 2008, 11:30
MaxFloFriend
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 04 mar 2007, 16:26
  • Posty: 14
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Powrót do BU


Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość